Thursday, October 20, 2011

ခုေခတ္ က်ေနာ္တို႔လူငယ္ေတြမွာ ဘာကိုမွမသိတဲ့သူေတြ၊အသိတရားေတြလိုအပ္တဲ့သူေတြကိုယ့္ကိုကိုယ္ အားမလိုအားမရၿဖစ္ေနႀကသူေတြ၊လြဲမွားေနႀကသူေတြ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရိွပါတယ္။
      က်ေနာ္တို႔ေတြႀကီးၿပင္းလာရတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ကိုကအေနအထားတစ္မ်ိဳးပါ။အေၿခအေန၊ေနာက္ခံ၊ခံယူမႈေတြက
လြဲေနခဲ့ပါတယ္။ယံုႀကည္မႈေတြကို ထုတ္ေဖာ္ခြင့္မရတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ပါ။အတင္းအက်ပ္ပံုသြင္းခံထားရတဲ့ အသိုင္းအ၀ိုင္း
မ်ိဳးပါ။
     အသိကိုခံယူရင္း ႀကီးၿပင္းရတဲ့သင္ယူမႈအရြယ္မွာ က်ေနာ္တို႔အတြက္ အေႀကာင္းၿပစရာေတြ၊ ေမးစရာေတြ၊ ပိုၿပီးသိခ်င္
တာေတြ၊ ေစာဒက တက္စရာေတြ အမ်ားႀကီးရိွခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ဆႏၵေတြကို ဖြင့္ထုတ္ခြင့္မရတဲ့ အေႀကာင္း
တရား၊ထိန္းခ်ဳပ္မႈ၊တင္းက်ပ္မႈ ..........ဒါေတြက...........?။
     က်ေနာ္သေဘာမက်တဲ့ပတ္၀န္က်င္ကို က်ေနာ္ကေတာ့ ေၿပင္းလဲခ်င္ပါတယ္။ဘယ္လိုေၿပာင္းလဲႏိုင္မလဲ.......?။
          
ေမးခြန္းေတြအေၿဖေတြ လိုပါတယ္။အသိေတြ လိုပါတယ္။ခံစားခ်က္ေတြလိုအပ္တယ္။အေတြးေတြလိုပါတယ္။ေၿပာင္းလဲဖို႔ႀကိဳးစား
ႀကည့္မယ္။
       သူငယ္ခ်င္းေရာ အဲ့လိုဆႏၵရိွလား။က်ေနာ္တို႔အရိပ္ေတြ ထင္ဟပ္ေနတဲ့ နံရံေတြကိုေကာင္းသထက္ေကာင္းေအာင္ေပါ့။ေဆြးေႏြး
ႀကည့္ရေအာင္။

No comments:

Post a Comment